Prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje). Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia
 
SUTINKU
 
 
NESUTINKU
Apie Mezon    |    Telecentras    |    DUK    |    Savitarna
Tel. (8 5) 216 16 16Tel. (8 5) 216 16 16
MOKĖKITE DALIMIS BE
PABRANGIMO
PRISTATYSIME NEMOKAMAI
PER 2-3 DARBO DIENAS
GALITE GRĄŽINTI
PER 14 DIENŲ
JOKIŲ LIZINGO
SUTARČIŲ

Pristatymas

Prekės visoje Lietuvoje pristatomos nemokamai. Prekės, kurių bendras svoris neviršija 31,5 kg, užnešamos nemokamai. 

Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 9 iki 18 val.

Prieš pateikdami užsakymą nurodykite tikslią prekių pristatymo vietą (pagal nutylėjimą užsakyme bus nurodytas adresas, kuris buvo pateiktas sudarant elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutartį).

Užsakytą prekę gali priimti tik ją užsakęs asmuo (pirkėjas įsipareigoja užsakytas prekes priimti pats). Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar vairuotojo pažymėjimą).

Prekė Jūsų nurodytu adresu bus pristatyta per 2-3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo (jeigu nurodoma tiksli pristatymo informacija; nurodžius netikslią pristatymo informaciją - pvz., klaidingai nurodžius pašto kodą, - prekės pristatymas gali vėluoti). Jeigu išimtiniais atvejais paaiškėtų, kad prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, nedelsdami su Jumis susisieksime ir suderinsime kitą pristatymo laikotarpį bei kitas sąlygas.

Prekės priėmimo metu turėsite pasirašyti pirkimo pardavimo sutartį, kuri kartu yra ir įrangos perdavimo ir priėmimo aktas. Priėmus prekę, jos nuosavybės teisė pereis Jums. 

Jeigu pristatytos prekės pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), pati prekė sugadinta ar yra netinkamos komplektacijos, su kurjeriu turite surašyti siuntos ir / ar prekės pažeidimų / neatitikimų aktą. Esant pakuotės ar prekės pažeidimams, turite teisę nepasirašyti pirkimo pardavimo sutarties. Priėmęs prekę su pažeista pakuote, riziką dėl galimo prekės pažeidimo prisiima klientas.