Prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje). Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia
 
SUTINKU
 
 
NESUTINKU
Apie Mezon    |    Telecentras    |    DUK    |    Savitarna
Tel. (8 5) 216 16 16Tel. (8 5) 216 16 16
MOKĖKITE DALIMIS BE
PABRANGIMO
PRISTATYSIME NEMOKAMAI
PER 2-3 DARBO DIENAS
GALITE GRĄŽINTI
PER 14 DIENŲ
JOKIŲ LIZINGO
SUTARČIŲ

Garantinis aptarnavimas

Prekėms taikoma gamintojo teikiama garantija, kurios laikotarpis bei sąlygos nurodytos MEZON elektroninėje parduotuvėje prie prekės aprašymo ir/ar gamintojo dokumentuose prie prekės komplektacijos (prekės aprašymuose, instrukcijose). 

Nešiojamųjų kompiuterių baterijoms paprastai yra taikomas 12 mėn. garantinio aptarnavimo laikotarpis. 

Garantinio laikotarpio metu suremontuotoms ar pakeistoms prekėms lieka galioti tas pats garantinis laikotarpis (garantinio aptarnavimo laikotarpis nepratęsiamas).

Garantija negalioja, jeigu defektai atsirado dėl kliento kaltės (preke naudojamasi ne pagal instrukciją, prekė mechaniškai ar kitaip sugadinta, panaudotos netinkamos eksploatacinės medžiagos).

Prieš atiduodamas prekę techninei apžiūrai atlikti, duomenų atsarginėmis kopijomis turi pasirūpinti klientas. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma, o išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos. 

Norėdami pasinaudoti garantiniu aptarnavimu, garantinio aptarnavimo centro darbuotojams ar garantinio aptarnavimo centro atstovams turėsite pateikti prekės pirkimo pardavimo sutartį. 

Pasibaigus prekės garantiniam laikotarpiui remonto išlaidos tenka pirkėjui.

Dėl garantinio aptarnavimo rekomenduojame kreiptis į šiuos autorizuotus garantinio aptarnavimo centrus:

Gamintojas

Autorizuotas garantinio aptarnavimo centras

Kontaktai

Asus

Servisa ICT, UAB

http://www.servisaict.lt

El. p.: info@servisaict.lt

 

Vilnius

Telefonas: 8 5 210 11 60

Adresas: Geležinio Vilko g. 6, LT-03150

Darbo laikas: pirmadienis - penktadienis, 09:00 – 18:00

 

Kaunas

Telefonas: 8 37 329000, 8 37 337458

Adresas: Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras), LT-44151

Darbo laikas: pirmadienis - penktadienis, 09:00 – 18:00

Dell

Lenovo

LG

Asus

ServiceNet, UAB

https://www.servicenet.lt

El. p.: servisas@servicenet.lt

 

Vilnius

Telefonas: 8 5 2331686

Adresas: Ogmios miestas, Ūkio kiemas 3, Lukšio g. / Verkių g. 29, LT-09108

Darbo laikas: pirmadienis - penktadienis, 08:30 – 17:30

 

Kaunas

Telefonas: 8 37 400160

Adresas: Gaižiūnų g. 3, LT-50128

Darbo laikas: pirmadienis - penktadienis, 08:30 – 17:30

 

Klaipėda

Telefonas: 8 46 380039

Adresas: Bijūnų g. 8, LT-91204

Darbo laikas: pirmadienis - penktadienis, 08:30 – 17:30

Philips

Sharp

Sony

Baltic Continent, UAB

http://www.bcsc.lt

El. p.: servisas@bcsc.lt

 

Vilnius

Telefonas: 8 700 555 95

Adresas: P. Lukšio g. 23, LT-09132

Darbo laikas: pirmadienis - penktadienis, 09:00 – 18:00

Emtoservis, UAB

http://emtoservis.lt

El. p.: svc@emtoservis.lt 

 

Vilnius

Telefonas: 8 700 44724

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116

Darbo laikas: pirmadienis - ketvirtadienis, 09:00 – 18:00; penktadienis, 9:00 – 17:00 (be pietų pertraukos)